Saturday, May 15, 2010

Interview kali ke 6

Bersungguh aku nak dpt keje gomen tapi setiap kali dpt result mcm mls nak apply lg.Aku bukan ape nak keje gomen sbb aku nak kerja bahagian yg aku belajar dulu, sbb aku lagi minat dgn civil eng daripada mechi/electronic/instrumentation eng dan mungkin sbb pengaruh majoriti kawan aku dah dpt kerja yg aku apply. Aku harap tahun ni aku dpt keje ni, tapi kebarangkalian tu mcm sama je dgn sblm ni, ape pon aku kene redha. Kalau dpt tahun ni mmg rezeki aku baik, sbb tahun dpn aku nak kawin dan aku xnak duduk jauh lagi dgn Azmi.Bercinta jauh takkan dah kawin pon jauh.hmm..Semalam kali ke 6 aku pg temuduga.

Sbnrnye tgh emo dgn gigi bongsu ni degil nak keluar ke xnak, anak bongsu mmg ramai org ckp degil tapi kenapa gigi bongsu pon degil dan saket.

Malam tadi rase sedih, kenape bende kecik nak bergaduh,marah atau anything yg menyakitkan hati, cube la tanam sifat sabar dlm diri, byk lagi bende lain kite akan lalui. Masa yg panjang rasenya dah cukup utk sesorang tu mengenali hati budi org lain dan tau ape yg die suke ataupon x.Saya cube utk tidak menyuarakan apa yg saya suke lain kali, saya cuba, setakat hari ni saya dah tawar nak cerita bende tu lagi, esok lusa x tau la mungkin saya akan kongsi bende ni seorg diri.Hargai apa yg kita ada dan terima seadanya sebagaimana yg kita janji, cube la belajar mengambil hati org yg kita sayangi selagi bende tu x membebankan.Seorang lelaki yang memberi layanan baik kepada seorg wanita,InsyaAllah wanita itu akan hargai dan akan membalas layanan baik berkali ganda lbh dari apa yg die pernah dpt.Anyway, thanks sbb pujuk dan saya bersyukur dipertemukan dgn seorang yg cube berusaha ke arah kehidupan yg lbh bahagia.Love u.

- Tgh biasakan diri dgn panggilan baru bf kepada tunang.
- Ganti diri aku atau saya mmg kene letak pada tnpt yg sesuai, supaya penyampaian dpt disampaikan.

++manis2pahit++

No comments: