Thursday, August 12, 2010

Awarded Dari Cik Yatie


Pertama : Eh eh..tetiba kan dapat award padahal jarang hupdet. Anyway, thanks Cik Yatie.
Kedua : Eh..eh..kena tag org lain pulak.Ramai pulak tu 15org. So aku pilih Eena, Etty, Fara, Mell (Kucing Etty), Adik (Kucing Etty), Ah Boy (Kucing Etty-Sorry Etty aku xtau ade org lain ke yg bace blog aku.haha) dan Cik Yatie (bengang tak sebab kene semula) dan lelain sesape yg singgah blog ni.Aku ikhlas bagi award ni.
Ketiga : Ohh kene bgtau pulak, kire mcm aku bg ko award dan sila la amek. Ok dlm usaha smbil fikir lauk ape berbuka petang ni.
Keempat : Kene bgtau 7 perkara tentang diri sendiri. Baiklah..Ready ye jangan muntah nnt batal puasa.
1. Suke menyembang, gtalk, ym, fb chat, sms, call (mangsa - Azmi dan Eena)
2. Rase mcm cun je kalau pakai eyeliner hari2.Tapi bulan puase ni cube tak mekap, so dah 2 hari tak mekap.Maafkan jika muke nampak mcm org saket tak makan 7hari.
3. Suke kucing sama mcm Etty.Tapi sedih sbb keadaan sekarang tak mengizinkan utk bela kucing.
4. Suke Makan. Pengaruh keturunan dan keadaan tempat keje. Tak boleh blah tak nak salahkan diri sendiri. Ko sure bengang kan Yatie, padahal tghari akak yg tny nak pg mkn mane.
5. Asyik Niat nak diet kuruskan badan je tapi mcm tak berape berjaya. Ohh abaikan.
6. Sedang usaha rajin kan diri nak buat persiapan kahwin.Tapi sampai sekarang tak bergerak ape pon lagi.
7. Tunang saya jauh 4jam perjalanan naik kete/bas. Sobss..
++manis2pahit++

2 comments:

e.t.t.y said...

asek asek aku, asek asek kau, asek asek fara, asek asek eena. hahaha. tu jela kan.

HidupItuManis said...

hahaha..pg buat cpt.