Monday, March 1, 2010

Misi Mencari Hantaran

Amaran Awal : Cerita ni panjang dari Selangor ke Perak sampai Ke Johor

Hari ni tinggal 2 bulan je nak sampai tarikh sarung cincin, keje kat ofis mmg berlambak, dan takde mase nak cari contoh hantaran untuk ditiru. Aku mmg tak pandai nak hias hantaran ni, tapi demi memenuhi tuntutan bajet mmg aku kene buat sendiri.lagi pon mcm seronok je nak tgk hasil air tangan aku yg tak seberape, eh tapi belum buat lagi so tak boleh nak agak tahap mane kreatifnya aku.

Sebenarnya barang hantaran dah mula beli mase EndYearSale bulan December 2009.Tak tau kenape nak beli awal sgt, mase tu pon dpt beli perfume je, harga tanpa sale pon, saje mengada org lain shopping diri sendiri pon nak shopping jgk. Lepas tu hujung bulan January baru cari lagi separuh, kasut, kemeja, handbag, toiletries, belt & wallet. Ade kisah disebalik wallet yg jadi bukti aku kekadang kalut jugak.ok xnak cite. Mungkin itu petanda yg kiteorg tak boleh memandai fikir sendiri buat majlis tanpa bagi tahu family awal awal, bukan tak nak bgtau awal tapi sbb aku nak azmi dpt persetujuan family die dulu. Itu saje.

27/2/2010
Misi terbaru ni disertai oleh beberape jururunding perkahwinan yg tak pernah tamat pengajian andaman, Eena,Fara dgn Nasha (adik fara) dan Mr. & Miss Buyer. Janji tngl janji 8.30a.m, aku dgn Azmi amek Eena dgn Fara, breakfast dan ke jalan TAR, sempat sesat dan buat lawak sbb sesat, macam seronok pulak sesat bersama. Semua ceruk kedai pon nak masuk dari lorong" kecik kedai telekung, ke Semua House, Jakel, kedai Makcik Indon jual lace, kedai Madras pujaan Eena dan patah balik ke Semua House sbb terlupa baju bertunang, ade yg terlebih bajet dan mengikut bajet, keseluruhan barang dibeli mmg terlebih bajet. Penat tapi lebih kepada seronok, sbb dah lame kiteorg tak keluar mcm ni. Thanks korang, kesian tgk muke penat, mkn tempat sempit dgn pedas, fikirkan jalan,1st time rase melepak dekat kaki tangga dan bagi pandangan yg sesuai utk aku.sayang korang.

nnt la aku buat list barang dah beli.

++manis2pahit++

4 comments:

secebisharapan said...

penat,bes,saket. hehe..

HidupItuManis said...

kesian saket.tapi berbaloi kan.

secebisharapan said...

berbaloi-baloi mak oi... :)

HidupItuManis said...

gedik.hehe