Wednesday, April 28, 2010

Esok balik kg

Selepas berhempas pulas 2,3 hari ni tido lambat nak siapkan barang hantaran akhirnya siap jgk, walaupon dikutuk oleh kakak ku sbb hantaran simple sgt, mmg tak sempat la nak tukar kalau korang kutuk mcm mane pon. dan yang penting ade aku kesah..cakcakcak..(azwan ali, fara minat) Hari ni rase happy tak sabar nak balik kg, excited nak bertunang belum dtg lagi, tapi ni excited nak balik kemas umah, kemas bilik, nak pegi kedai mak andam Sam Collection sbb warna veil tak sesuai dgn baju, nak jmp mak abah dengan mmg rindu dekat kg sbb dah lama tak balik. Malam ni nak ambil chocolate, esok pagi nak ambil cupcake dan harap sgt jangan la aku sesat, pastu ambil anak dara kecik ika teman aku balik kampung.

Sabtu nanti mesti baru datang perasaan seram sejuk, nervous, gembira, perasan cantik, takut, risau, blur dan memacam perasaan. Boleh agak sbb aku mmg mcm ni selalunye. Eena, Dayah dan Fara kalau sempat jgn lupe teman aku mase kene makeover, pastu boleh jadi juri tetap komen.

Doa semuanye selamat dan berjalan lancar.bye




Alololo..comel. Diambil dari gugel image

++manis2pahit++

No comments: