Thursday, February 12, 2009

aku tak faham

aku tak faham kenape bos suruh aku claim duit elaun aku ttiap bulan..kenape yer die tak nak masukkan sekali dlm gaji aku, kan senang sekali harung jer..mcm pelik la...

ke sebab die tak nak org lain kedengki (ayat sifu & tongga) kat aku...

malas plak nak ke bank...tapi senyum meleret bile duit dah masuk...yebaaa...

++manis2pahit++

5 comments:

norbaity kamal bahrin said...

asmida...sayang ko!!! (ayat mengampu)

HidupItuManis said...

lalalalalalal..Xfaham...

MaDihays{Ida} said...

sebabnyeee...
dia nak suh org admin wat keje lebih.. ekekekek..

HidupItuManis said...

betul...betul..

norbaity kamal bahrin said...

org admin gak yg jd mangsa kan..hish..nyesal amin admin..tau aku jd doktor haiwan!