Thursday, February 12, 2009

cerita hantu di siaran

sekarang ni dah terlampau banyak cerita hantu kat siaran tv3 dan astro..aku suke cerita hantu, rase mcm suspen sambil memegang bantal, kekadang aku membuat exercise jari semase menonton, telapak tangan menghampiri mata kemudian mulakan dgn mjarakkan jari dan rapatkan jari sepanjang cerita..

Xkesah la cite melayu, omputih, tamil, cine mahupon hindustan, kalo cite hantu rase mcm bess jer nak tau citenyer...walaupon cite hantu melayu kkadang nampak mcm spastik dan ala kelakar hantunye tapi keadaan sekeliling mcm hampir same dan aku boleh rase takut bile nak tidur...

motip aku sebenarnyer nak bagitau, sekarang aku dah mengelak tgk cite hantu sbb sejak duk bujang ni, aku mcm seram jer, tambah plak housemate aku suke balik ttgh mlm mahupon pagi..nak tido jer mate mst gatal nak pandang tingkap yang langsirnyer terangkat" kene angin kipas,sampai terpaksa pure" fikir keseronokan duniawi yang lain sampai tertido..apesal skrng aku mcm penakut jer...huhh...

++manis2pahit++

2 comments:

MaDihays{Ida} said...

hahaha...
berani tapi penakoott..
berani tgok citer antu..
tp takut gak rupe2nye..

tengok cam saya,
memang penakot habis..
asben bukak jer cite antu terus lari masuk bilik.. dengar pun x nak..

HidupItuManis said...

mmg penakut..tapi ntah Xtau knape suke jgk nak tgk..suke nak menyebuk dgn orang yang berani..hehe