Tuesday, July 28, 2009

24th years on 27th July 2009

counting my birthday...dah lepas pon. 24tahun xla tua mana.

tapi yg pasti aku gembira sgt sgt (double happy) sbb azmi dtg teman aku, walaupon advance celebrate tapi sentiasa kat sisi aku yg buat aku rase mcm terharu dan gembira..minggu ni mesti mood gembira je..thanks abg..


so ape yg buat aku happy..azmi dtg hari jumaat, mlm pegi putrajaya, aku yg melampau lapar sempat amek noly, makan pastu pegi PICC (betul kot), bergambar tak ingt banyak, gerak ke uptown shah alam, beli barang merepek, mate berpinar sbb penat, ngantuk, pastu tido..
esoknye, aku dan azmi pegi pd, lepak tepi pantai, bess sbb hari tak panas sgt dan tak hujan, pegi pasar,tgk matahari terbenam, azmi cari kek, celebrate berdua - azmi nyanyi lagu birthday comel jer..hehe..dpt hadiah, mkn nasi lemak dgn minum air kelapa sambil tgk org mandi, tgk pemandangan cantik, kami pilih pantai pd dari teluk kemang sebab tak crowd, balik pegi ioi mall,mkn kat yunkies hut bangi - teratak comel cantik kayu, berangan nak ade mcm tu bile dah beli rumah, adegan merajuk pujuk, kenyang siap azmi tido tak malu kat situ, pastu sekali lagi pegi uptown shah alam, tak tau tujuan, esok pagi isnin azmi balik..
mcm biase la rase sedih, sayu jer bile azmi nak balik tapi aku tau yg kami ade janji untuk ditunaikan..


walaupon ayat kat atas tu mcm karangan darjah 5 sebab aku happy lagi, tapi aku cukup terharu sebab azmi susah payah dtg jauh ke sini utk gembirakan aku dan utk kami juga. i love u so much abg..pasni kite counting utk 5th anniversary.


p.s - sape yg mudah geli aku minta maaf kalo korang terbace


++manis2pahit++

4 comments:

Farfar said...

welcome to 24-year-old club la asmid....haha...
hepi belated besday.
meh aku bg hadiah ciuman. muah.
nanti jumpe aku bg betul2.....hahahhaha

HidupItuManis said...

okey..bbetul tau...thanks fara.tak sangka aku dah 20+, rase baru jer amek upsr semalam..haha

e.t.t.y said...

podah.
happy belated birtday.
patutlah ajak kuar dating kan main lama. hheeh.

HidupItuManis said...

ecehce..aku malu nak ckp sebenarnyer.