Wednesday, June 24, 2009

mengantuk tak tentu pasal

sekarang ni masuk keje jer, mengantuk tak tentu pasal sampai rase nak slap lajuLaju kat muka sendiri..bile nak balik jer, mata jadi segarbugar..nak kate tak cukup tido, rase mcm dah cukup ataupon sebab byk syaiton atas mate..dah seminggu mcm ni, semangat rajin aku pegi bercuti kat bali agaknye.

++manis2pahit++

6 comments:

MaDihays{Ida} said...

haha, lama jugak en.rajin tu bercuti, kat bali pulak tu..

FaRaZuRa gHaZaLi said...

apsal mesti kat bali?

HidupItuManis said...

fara : memandangkan ainil dgn lin dah honeymoon kat bali, so aku pon mcm ade niat sket nak ke bali.hehe

kak madiha : tula masalahnyer kak, semangat asyik fikir nak bercuti.mengade jer kan.

FaRaZuRa gHaZaLi said...

ko g la mekah ke...
zimbabwe ke
trinidad n tobago ke...
ni bali, bali, bali
argh
nape aku yg tensen?

HidupItuManis said...

sbb ko pon teringin kan..
tmpt lain tu aku x mampu lagi..
mekah mmg teringin sgt,yg penting dah ade buku tabung haji.

HidupItuManis said...

sbb ko pon teringin kan..
tmpt lain tu aku x mampu lagi..
mekah mmg teringin sgt,yg penting dah ade buku tabung haji.