Friday, June 26, 2009

dia datang..

dia datang..dgn lengang lenggoknya..dia datang..lagu mdkilau
semalam rajin aku dah balik dari bercuti, basuh baju 2 trip, sidai baju, kemas bilik, kemas alat mekap, siap bersihkan handbag yg x pakai lagi, tapi paling mengagumkan aku iron baju mlm tu dan sekarang pakai kemeja..iron baju tu, anjakan paradigma.. (SelamaHarimalasSelaluSaukBajuYgTakPerluIron). Tahniah Asmida.

dan kenapa jadi rajin, sebab esok mak abah nak balik kg, sebab hari ni Mr.Azmi datang sini.
mcm sedih plak makAbah nak balik,kalo boleh aku nak makAbah ade dpn mata, dah lame dieorg duduk sini, aku plak x dpt hantar.tapi makAbah faham, aku bukan sengaja. tapi aku happy jgk sbb hari ni nak jmp Azmi..sape yg pernah pjj mst faham ape perasaan aku.Aku harap sgt die dpt keje kat sini..i wish..

++manis2pahit++

2 comments:

e.t.t.y said...

aku angkat tangan

HidupItuManis said...

kalo dah name rezeki, kite ken bersyukur..read my next post