Monday, December 22, 2008

Frustration...Kekecewaan

today..

aku tak dapat JAWATAN tu...

sedikit kecewa dgn berita yang aku dpt, sungguh Xsangke, rase benci, bosan, hampir putus asa setelah berusaha dan rase semua nya berjalan lancar untuk tujuan yang aku cube capai..aku rase aku dah cukup layak dan mampu dari segelintir org yg dapat secara senang lenang tanpa perlu berusaha lebih, hanya menyebut 2,3 nama yang besar,tersenyum dan terus yakin akan dapat..aku dah mula rase Xpercaya dgn pihak itu, rase semuanyer telah di atur..Xpela, dah bukan rezeki aku di situ, inilah yang dikatakan faith is a friend, cube cari celahan yang positif di antara timbunan negatif..



so, for next newyear, i will go to my second planning..planning for futher and future..InsyaAllah aku akan cuba berdikari sendiri, semuanya sendiri...from A to Z, hanya perlu sokongan moral dari keluarga, my bf dan my friends yang sgt baik hati. terima kasih kerana selalu ada di sisi..



buat masa ni..rase sgt rindu untuk bersama dia..dia..dan dia sahaja...ewah...lalala...



++manis2pahit++

No comments: