Monday, December 22, 2008

MUSIC malam sabtu..20hb Dec

saje je nak bagitau aku dpt round-t ni secare free..di ulangi FREE...thanks en.azmi..sebelum dpt round-t ni memcm jadi, selama 2,3hari...merajuk bagai aku..tujuan merajuk tu aku pon Xtau, ttiba datang emo yang mengades, semua Xkene..nak kate jelez, x jgk..ntah knape..


mcm teringin nak buat stencil art, tapi aku Xde ruang yg cukup..
hari sabtu suram yang dicipta itu diserikan dengan panggilan my bff, noly... aku bergegas ke putrajaya sebelum malam, menyelinap masuk ofis org dan lepak disitu sampai pkul 11mlm. pastu merayau ke KL...aku yang bebal jalan memandu dan dipandu arah oleh noly, kiteorg pg cari makan steamboat cucuk"..org tu jual kat tgh jalan, cari port nak makan, ttibe dtg lelaki gatal yg jgk mkn steamboat cucuk" mengacau noly..lelaki tu cube mengode noly dengan pangilan awak..awak..selama sepuluh kali tetapi noly Xlayan lalu ajak aku blah duk tmpt lain..

cucuk" steamboat

lepas kenyang mkn, aku suruh noly plak drive..pastu mcm malas plak nak cerita...sgt suke dpt jmp en.azmi...malam tu ceria la jugak walaupon berdua...
++manis2pahit++

4 comments:

Erieq said...

sedap nyer

HidupItuManis said...

sedap dan berbahaya..ade ke org tu jual kat tmpt tiang traffic light..betul la kate org, rezeki tu X mengira tempat..

sickchild said...

best gila baju kau.

HidupItuManis said...

baju tu lagi bess sebab FREE...diulangi FREEE..hehe..