Wednesday, December 31, 2008

celaru pulak...

semalam dah mula rase nak demam, hari ni kat ofis rase kaki tangan sejuk, fikiran plak bercelaru..knape??
my bff, noly ajak kluar mlm ni..aku Xtau nak janji ke X, rase Xlarat jer dan perlu berehat..tapi hati melonjak nak jmp...Xkan aku nak duk diam mcm batu meraikan peningkatan umur kite pada malam ni...mcm mane yer??
esok nak pegi cari bahan untuk muke, hadiah besday ary, cari barang nak pindah..pegi umah kakak amek barang,nak kemas bilik, basuh kain...pegi survey barang..ohh..banyak nyer nak buat
bulan lepas aku dah on untuk lepaking dgn mmbe lame, eena, dayah dgn fara.3hb ke putrajaya...ttibe kakak aku nak buat 1st besday party anak die..apsal tak bagitau awal"?? mane satu aku nak pegi ni..nnt mmbe aku mst ckp aku dah banyak kali tolak...kakak aku plak beria itu ini untuk besday anak dia..mcm mane ni???

hujung tahun yang getir, untuk menjaga hati dan perasaan org, memikirkan diri sendiri lagi...
kaki dan tangan semakin sejuk sekarang ni, mee goreng beli pagi tadi pon tak makan lagi..fikir pasal keje, lagi perut aku terus tepu...mcm mane ni??

++manis2pahit++

4 comments:

Erieq said...

demam ker?kesian2 jgn lupe gi klinik n mkn ubat

maswani said...

salam perkenalan..
nice talk..
jika sudi,kita tukar2 link k..n be my follower too..tq.

HidupItuManis said...

makan ubat ni yang mcm...errkk...
kalo pening sebab tido lmbt di kire saket ke??hehe...

maswani said...

salam asmida..
tq coz singgah n be my follower..
saya pn dh jd follower awk..
kalau sudi nk tukar link, awk open bloglist n letaklah nama2 blog favourite awk..
see u soon..