Thursday, December 18, 2008

Kerja Khawin & December


Selamat Pengantin Baru kepada para pengantin, bakal kahwin, dan dlm perjalanan nak kawin..bulan December ni ramai betul yg kawin, tetiap minggu full jer undangan perkahwinan maklum lah cuti sekolah, tok kadi amat glemer di bulan 12 ni..aku plak terpaksa pilih nak pegi yang mane satu (ekonomoney - aku slhkan mega sale) aku..sebagai anak yang belum berkahwin dan last, dengan rasminye dan sukerela akan mengikut mak abah di kenduri kahwin sedara mara yg terdekat..supaya sedara mara akan dtg time aku kawin nnt...


Next week kene balik kg sebab ade sedara mara kenduri lagi..harap sgt kenduri tu nnt X hujan, so boleh la aku vogue the vogue tanpa perlu bersempit" dalam bangsal elak make-up kene air hujan..


Pingan mangkuk di wedding ceremony..Ofismate aku..December 2008


ni spupu perempuan yg kahwin..bulan 12 2008..selamat pengantin baru k.ila... chantik la..


kateku : penah dengar x lagu 'ayahku khawin lagi', time kenduri kawin sesekali dj upahan tu main kan lagu ni?? lagu tu menyebabkan pakcik" yang dtg rewang tersenyum" je..


++manis2pahit++

No comments: