Monday, January 5, 2009

awesome friends...

semua gambar akan di upload kemudian...

3hb Januari 2009 - Jam 1400
hari yang aku rase patut berbangga untuk aku dan kawan membesar aku, maksud membesar kat sini, aku kenal dieorg sejak zaman perubahan kanak-kanak kepada remaja sehingga menghampiri dewasa dan awal dewasa dan InsyaAllah sampai ke tua..bukan senang nak berkumpul mcm nie dan bukan semua orang boleh jadi mcm kite yang boleh kekal lama sebagai sahabat..aku harap..selamanya...

Jam 1300 - aku dah excited, bersiap, cari jeans yg muat, tapi hampa..pakai suar ofis warne gray, brown t-shirt yang mana muat, rantai besar gabak mcm datin kunun bergaya, selipar purple x masuk lngsung gaya aku... itu semua aku tak kesah, yang penting dapat jmp mereka yang mengembirakan..

Jam 1345 - aku drive ke alamanda, nampak dieorg iaitu eena, dayah, lin dan fara dlm kete rase nak terus turun tnp parking kete gile ke, parking dan beli ticket 'histeria'..thanks eena, belanja kiteorg, ssh" je lenkali blanje lagi..berebut ticket,aku cop duk tgh...pegi lepak mkn kat kenny, kecoh havoc plus licinkan mknn..lin takut kiteorng lmbt, so ccpt pegi toilet, gediks kat toilet, still lmbt..yea dpt duk tgh, eena nasib baik ko bagi lin duk tgh, die mmg takut btol, die cengkam tgn aku sampai ke tulang rasenyer, 10% dari cite tu aku tgk lin, 10% aku pejam mate, Xsuke la tgk banyak darah, 10% aku cube intai" korang, 5% sembang dgn fara, 65% jer aku tgk..

settle yang kat alamanda, kteorg lepak kat dataran putrajaya, amek gmbar pelbagai, gerak ke upm, krisis risaukan lin balik ssorg, balik umah..semua selamat..

bgn pagi aku mula rindukan korang, bessnyer kalo korang duk dekat maksud aku sebelah umah dan hari" boleh jmp, kan bess kalo malam tu kite boleh sembang sampai lebam, kan bess kalo ade mase untuk kite kenang zaman kite dulu..tapi lagi cool sekarang sebab kite still mesra mcm adek beradik walaupon masing" ade kehidupan sendiri..
aku teringin nak jmp shima dan ainil la...dan nak jmp lagi sekelas x-magenta yang super bess...

Rindu korang semua...

++manis2pahit++

5 comments:

Erieq said...

best dapat jumpe memba2 lama.,tambah2 lagi satu kepala huhuhu.,

HidupItuManis said...

mmg dulu dari form 1 smp form 3 satu kepala jer..rase bess jer kalo nak pegi skolah..mase form 3 last year plng sedih sbb tahu dah nak berpisah..i miss them a lot..

eena said...

sobs sobs. kite ade next plan kan? sunway lagoon kan. miss u 2 asmida

e.t.t.y said...

korang plan korang2 je kan...???tak sound pun kt ktorg..

HidupItuManis said...

Xder la plan sgt..ttbe jer nak jmp.