Tuesday, January 20, 2009

1st Birthday - Nur Ariyani

Birthday budak kecik ni dah lame dah, 28th December 2008. Sambutnya pon agak lewat, 10th January 2009 kat KFC Taipan..Nur Ariyani ni anak kakak atas aku dan anak sedara aku yang ke 9. Gembira jer semua yang dtg time tu, yang paling gembira budak" la sbb ade game pastu dpt hadiah. Dan sebenarnya yang aku rase paling gembira kakak aku sebab anak die dpt collect banyak hadiah...Xheran nnt aku ade anak pon aku nak buat lagi meriah dan wajib semua bawak hadiah 50ringgit ke atas...muktamad..

Permaisuri lanun hari tu...

Maksu die sibuk jer

Semua nak cube



Abaikan org tua yang skaki join game

Mama, Chicky, Papa & Birthday Girl

Tetamu jemputan = ramai keluarga aku jer

Bila perut kenyang, hati pon senang kiteorg pg karoeke plak. Keluarga kakak no.3 & 4 je yang join, yang lain dah balik.


Lepas karok kiteorg pg makan lagi, mkn nasi lemak kukus, melampau dieorg ni, mkn jer kejenyer, aku terpaksa makan untuk tidak menghampakan abg ipar aku sebagai penaja..blurpp kenyang lagi...balik umah aku dgn kakak aku yang over excited nak bukak hadiah, siap berebut teka" hadiah yang budak ni dpt.


Happy nye yani..Birthday maksu nnt yani belikan hadiah ye sayang.

No comments: