Friday, January 30, 2009

Terima Kasih

Jumaat, 30hb January 2009

Malam ni my last day di rumah kakak aku, esok aku dah nak pindah ke rumah baru, bujang, lebih privite, bebas, Xde sape nak lawan cakap, Xde sape nak ketuk pintu pagi", Xde sape nak tolong lompat atas katil aku...ermmmm..
seronok atau kemahuan atau perlu...ntah la,mungkin aku perlu pindah disebabkan peningkatan umur, kemahuan aku untuk lebih berdikari, dan sedikit seronok untuk cari pengalaman hidup mengikut kemahuan diri.....

sebenarnye aku cube kuat untuk tidak sedih, 2 tahun merupakan satu mase yang agak lame dan aku rase selesa untuk berada di dalam keluarga kakak aku..cukup selesa....biase dgr suare anak saudara ketawa, bising, menangis,mintak itu ini, biase dgr suare kakak aku marahkan ank die, biase ikut keluarga tu berjalan, makan minum bersama dan banyak lagi la kenangan yang harus aku ingat jasa mereka menerima aku untuk tinggal bersama..InsyaAllah aku akan ingat smpai bile"...Terima kasih kak lang & abg asri sebab jage org dgn baik, thanks yasmin & aqil sebab ceriakan maksu selalu...

rase nak nangis plak.......................sobs...sobs....

1 comment:

Farfar said...

woit....
sampai hati tak tunggu aku hari tuh