Tuesday, January 20, 2009

malay Tradisional - Aladom

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Mengingat kan aku kepada penerbangan MAS airline, mengingatkan aku kepada penyambut tetamu di hotel sewaktu aku bercuti di langkawi.. Aku suke...

++manis2pahit++

10 comments:

norbaity kamal bahrin said...

aku balik perak nti..tak sabar nk jumpa ko ng yg lain2...

norbaity kamal bahrin said...

kurus???
ko ni biar betul...
hahahah..eh kenapa tibe2 bercakap ttg kurus2 ni???

norbaity kamal bahrin said...

ah..aku pun excited gle ni..bgun pg td ingatkan da jumaat..rupenya lmbt lagi..
aku plan ng yana g teluk batik..joinla ktorg..aku kt perak smpai hari selasa..so byk masa nk kuar ng korang..

norbaity kamal bahrin said...

tu zaman skola..makann still kena catu..zaman kt u, lgla bercatu2..tp da keje, da tak kena catu lg..so kembangla bdn kita..sb makanan berada dimana2 shj..=)

norbaity kamal bahrin said...

knp..ainil tak jmput sume ke budak kelas kita???
zaireena kate nk ajak ko ng dayah g teluk batik...
erm kalo jd, maybe g ahad @ isn...
plan je g teluk batik tu...
mana tau kot2 melencong ke tmpt lain ke...

Erieq said...

ermm pasang lagu nie ker?

HidupItuManis said...

erieq: Xla, lbh kurang jer lagu nyer.knape? X suke ke?

maswani said...

salam..best jugak lagu nih..

HidupItuManis said...

maswani : waalaikumsalam..instrument yang buat rase tenang jer..

HidupItuManis said...

maswani : waalaikumsalam..instrument yang buat rase tenang jer..