Tuesday, October 20, 2009

boleh ke asmida ni?

ssh ni nak refresh ape yg aku makan

Jumaat - 16/10/09
aku dpt cuti sempena Deepavali, pagi tu aku meroyan sim card rosak, dah la janji dgn kaklang nak kuar,last" aku wat xtau je, padahal kak lang dgn makAbah dah risau, ingt aku pengsan ke kene culik ke. Pagi tu mls breakfast, wat deco sket, tghhari lapar mkn magi sos spagethi dan telur sebiji.Petang mkn prata cheese (lemakla) dan mlm xmakan rasenye. No jogging or body exercise.
Sabtu - 17/10/09
Pegi kenduri kahwin amy, selamat pengantin baru Amy, cantik ko berwarne oren, dgn aku sekali ikut tema. Pagi dah sarap sesenduk nasi lemak sbb nyah buat open house, tghari sampai kenduri lambat mkn sesenduk nasi minyak, dgn lauk pauk yg sedap tapi byk dah tinggal sket.mlm tu aku dgn noly tido umah laish, lapar ok tgk laish mkn magi (malas kuar), aku pon sengaje jgk mkn magi okey.gemuk, x berkhasiat dan banyak wax. No jogging and body exercise tapi penat balik hari dari puchong ke shah alam ke kapar ke langkap ke teluk intan balik ke kapar ke shah alam dan semula ke puchong.sehari so kene mkn lebih.
Ahad - 18/10/09
Pagi mkn nasi lemak, bawak makabah ronda" putrajaya, tghari mkn nasi sesenduk dgn ikan bakar separuh, sayur".petang pg umah nyah, body exercise dgn bbdk, best jgk main anak ayam dikejar musang, berpeluh.mkn kopok lekor 3ketul, mlm x mkn.
Isnin - 19/10/09
Fine kene kerja slps bergembira, pagi mkn 3sudu je keuwtiew(xtau eja) goreng, tghhari mkn 2/3ketul kek batik, ptg mkn mee kari 1mangkuk.mls exercise..hari ni ye nak skipping lagi dgn ikut senaman dlm cd.

harapnya berjaya la asmida ye dan jgn la malas.

++manis2pahit++

No comments: